God bøfsandwich og høflig betjening
Var forbi Skive en torsdag aften, og var forbi Helmuth. Vi fik en Helmuth burger og en bøfsandwich. Sød og høflig betjening og hurtig servering. Bøfsandwichen var god og det er tæt på jeg havde givet 5 stjerner.